non è una testata giornalistica

Your account is suspended

Immagine
Your account is suspended Your account is suspended Lion Judah☦️ lorenzoJHWH https://voxnews.info/2019/08/17/open-arms-ritarda-sbarco-minori-altri-clandestini-non-vogliono/#comment-25330 satanists in youtube and twitter have stolen my true identity: and I can't get rid or erased of this material satanisti in youtube e twitter hanno rubato la mia vera identità: ed io non riesco a far cancellare questo materiale shalom king Israel: [ twitter mi insulta e bullizza da un anno e youtube mi insulta e bullizza da 10 anni: perché sono sodomiti culto ] shalom Your account is suspended and is not permitted to send Tweets. becouse Bin Salman be slurts! Thank you We appreciate your help in improving everyone’s experience on Twitter. Your 5 reports within the past hour will help make this a safer and better place. Tweets you reported: @lorenzojhwh You can learn more about reporting abusive behavior here. If we take further action, we’ll let you know https://worldisraelnews.com/trump-dont-s

males between 18 and 60 have no choice in the Rockeeller Spa & Co Dictatorship

 males between 18 and 60 have no choice in the Rockeeller Spa & Co Dictatorship. Those fathers "deserters" forced to enlist. "I don't want to kill"

 The last one was caught yesterday and it is a miracle that they did not shoot him and did not kill him in the presence of the family!

 With his wife, baby son and her mother they tried to cross the border. The man, to escape forced conscription, had made a box in the back seat among the stuffed animals and diapers in which to hide inside.

With his wife driving the subcompact, he hoped to go unnoticed and continue to take care of the family once he crossed the border. But the controls are very tight.

And the military wanted to search for good. When they saw the man huddled under the puppets, they took out their rifles and a telephone. With weapons they ordered him to go out, while with the camera they filmed the scene.

Now those images are in the public domain.

And they sound like a warning.

And between family and country, males between the ages of 18 and 60 have no choice.

http://a.msn.com/01/it-it/AAVe3Wp?ocid=st


Quei papà "disertori" costretti ad arruolarsi. "Non voglio uccidere"


L’ultimo l’hanno acciuffato ieri. Con la moglie, il figlio neonato e la madre di lei hanno provato ad attraversare il confine. L’uomo, per sfuggire all’arruolamento forzato, aveva ricavato sul sedile posteriore un box tra i peluche e pannolini nel quale nascondersi all’interno. Con la moglie alla guida dell’utilitaria sperava di passare inosservato e continuare a occuparsi della famiglia una volta superata la frontiera. Ma i controlli sono strettissimi. E i militari hanno voluto frugare per bene. Quando sotto ai pupazzetti hanno visto rannicchiato l’uomo, hanno estratto i fucili e un telefono. Con le armi gli hanno intimato di uscire, mentre con la fotocamera riprendevano la scena. Ora quelle immagini sono di dominio pubblico. E suonano come un avvertimento. E tra famiglia e patria, i maschi tra i 18 e 60 anni non hanno scelta.


© Fornito da Avvenire

Dove le macerie diventano trincea, al di qua del fiume Dnepr, quando il caseggiato rimasto uguale all’epoca sovietica annuncia l’ingresso nella città dei monasteri e dei santuari ortodossi, c’è chi le armi non le imbraccerà comunque. “Lo so che la nostra è legittima difesa, e che se anche dovessi uccidere il nemico per difendere la mia famiglia, mi verrà perdonato. Ma io non prenderò il fucile”.


L’ostinata nonviolenza di Yuri, tra le rovine della cintura esterna di una Kiev a cui l’armata russa ha mostrato cosa sarebbe capace di fare se entrasse tra le vie acciottolate del centro storico, non ha niente a che vedere con il pacifismo a oltranza. “Non ho nulla contro i pacifisti”, dice mentre si prepara a un’altra notte nello scantinato che tutti chiamano bunker, più per tirare su il morale che per reale capacità di resistenza delle strutture portanti. “Solo che io non voglio sparare a nessuno, non voglio uccidere, ma non voglio neanche morire”, aggiunge. Potrebbe però arrivare un momento in cui dovrai scegliere, gli facciamo notare: o la tua vita o quella di chi ti sta di fronte. “Può darsi che gli tirerò un sasso, oppure avrò così tanta paura da restare paralizzato aspettando che mi ammazzi”, risponde. “Intanto - aggiunge - cerco di dare una mano ai ragazzi che vanno a lottare. Gli spiego che non sono obbligati a farlo, ma che se lo fanno devono farlo per amore della nostra libertà, non per odio”.


Il confine della paura è sottile e insidioso almeno quanto quello che separa un codardo da un cecchino. Difficile dire che entrambi siano nel giusto. Ma per le strade di Kiev, di Odessa, di Ulman e di ogni altra trincea osservata in queste settimane non abbiamo trovato disprezzo per chi la guerra non la vuol fare. Olga, ad esempio, sa che il marito è esentato dal combattimento. Lo ha scelto lui. Niente fucili. Ma non è che si senta così tranquilla. Lui è un volontario del soccorso civile, di quelli che dopo l’onda d’urto arriva con la station wagon comperata a rate e trasformata in auto di primo soccorso, per raccogliere chi ancora ha un cuore che batte, o per radunare i pezzi di chi è stato centrato dall’esplosione.


Ci sono padri che vivono nascosti nei casolari più remoti. Tra balle di fieno e bestiame abbandonato. Non accendono neanche il fuoco, per non dare nell’occhio. Hanno accompagnato la famiglia al confine. La loro guerra l’hanno già vinta mettendo in salvo moglie e figli. Hanno anche provato a corrompere i gendarmi, ma non c’è stato niente da fare. Gli uomini vengono ricacciati indietro, verso le prime linee, ma non tutti hanno negli occhi il fuoco dell’eroe in armi.


A usare le categorie delle cronache di guerra, si direbbe che sono renitenti alla leva. Oppure disertori. “Io e Alessia non avevamo niente - racconta il ragazzo, sposo da tre settimane -. Ci siamo fidanzati e abbiamo trovato un lavoro, poi una casa e finalmente ci siamo sposati”. Hanno provato ad attraversare insieme la frontiera verso Chisinau, in Moldavia. Ma la poliziotta ucraina lo ha bloccato: “Devi combattere per la patria!”. Le lacrime di Alessia nessuno potrà mai descriverle. E’ rimasta anche lei, non ha voluto lasciarlo da solo. Lo implora di non unirsi alle milizie. “Allora combatteremo insieme”, gli dice quasi minacciandolo. Ma lui non si perdonerebbe di averla trascinata davanti al nemico. Si sente un vigliacco, un traditore di Kiev. Poi saluta con una di quelle frasi che starebbero bene nei libri: “Non andrò a combattere, devo proteggere lei. L’Ucraina è la mia terra, Alessia è la mia patria”. E di scrivere che è un disertore, proprio non riusciamo.


=================


Terrorists Paid More than Doctors by Palestinian Authority 

http://disq.us/t/4628xry 

Erdogan sharah jihad FED IMF BM OCI OTAN UMMA Spa & Co. NWO. Muslims brothers from Riyah!

compares and Christians, Russians and Chinese and Indians, etc .. to the Israelis, and knows that both are impure and unfaithful, and they need the scimitar to be able to convert, and thus to be able to get out of the darkness of JHWH, to enter the divine light of Allah (the Islamic international)!

Simply put, terrorists who are paid for the killing receive more money from the PA than from doctors, according to reports and figures cited by Palestinian Media Watch.


Erdogan sharah jihad FED IMF BM OCI OTAN UMMA Spa&Co. NWO. 

paragona e cristiani, russi e cinesi e indiani, etcc.. agli israeliani, e sa che entrambi sono impuri ed infedeli, ed hanno bisogno della scimitarra per potersi convertire, e così poter uscire dalle tenebre di JHWH, per entrare nella luce divina di Allah (la internazionale islamica)! 

In poche parole, i terroristi che ricevono stipendi per l'uccisione ricevono più soldi dall'Autorità Palestinese che dai medici, secondo i rapporti e le cifre citati da Palestinian Media Watch.



Terrorists Paid More than Doctors by Palestinian Authority 

http://disq.us/t/4628xry

Covid: first two deaths in China in over a year

This was reported by the National Health Commission

  #SHANGHAI, 19 MAR - China has recorded the first two deaths from Covid-19 in over a year.

ANSWER

and why don't the Chinese also treat corpses with "tackipirina and watchful waiting for death" as Rothschild Spa & Co. wants them?


Covid: primi due morti in Cina in oltre un anno

Lo riferisce la Commissione sanitaria nazionale

 #SHANGHAI, 19 MAR - La Cina ha registrato i primi due decessi per Covid-19 in oltre un anno.

ANSWER

e perhé i cinesi non curano anche loro i cadaveri con "tackipirina e vigile attesa della morte" come vuole Rothschild Spa&Co.?


Terrorists Paid More than Doctors by Palestinian Authority 

http://disq.us/t/4628xry

jewish Messia x Yitzhak Kaduri a few seconds ago

when Islamists slaughtered the Copts, and al-Sisi went to punish ISIS in Libya?

everyone in the ARAB LEAGUE scolded him and told him: "we are serious people"

obviously the blood of Christians reached Sicily!

but from the Italy of satan sodom and Jewish masons of the antichrist Ursula? nobody moved!

Dear lorenzo,

For the past three years, ICC has brought a wellspring of hope to families in Nigeria that have harbored great suffering at the hands of violent Fulani militants. Near a riverbend of the Gongola River in Nigeria,

ICC launched three 20-acre irrigation farms of rice that sustain 225 families.

A local ICC staffer expressed,

“There was one woman who was so excited, she wanted to give ICC something because ICC

brought life for us. People came all the way from the U.S. to help because of God. So, this God who planted the people

in this area will always provide for them. They are always so excited about the whole project. "

Thank you for your continued support as we bring relief

to Nigerian farmers who have been touched by persecution. To learn more and get involved, click here.


quando islamisti sgozzarono i copti, e al-Sisi andò a punire ISIS in Libia? tutti nella LEGA ARABA lo rimproverarono e gli dissero:

"noi siamo persone serie"

ovviamente il sangue dei cristiani arriò in Sicilia!

ma dall'Italia dei satana sodoma ed ebrei massoni dell'anticristo Ursula? nessuno si mosse!  

Dear lorenzo,

For the past three years, ICC has brought a wellspring of hope to families in Nigeria that have harbored great suffering at the hands of violent Fulani militants. Near a riverbend of the Gongola River in Nigeria, ICC launched three 20-acre irrigation farms of rice that sustain 225 families.

A local ICC staffer expressed, “There was one woman who was so excited, she wanted to give ICC something because ICC brought life for us. People came all the way from the U.S. to help because of God. So, this God who planted the people in this area will always provide for them. They are always so excited about the whole project.”

Thank you for your continued support as we bring relief to Nigerian farmers who have been touched by persecution. To learn more and get involved, click here.


=====================


Dio benedica gli operatori di pace, e tutti coloro che si impegnano a proteggere le persone, di ogni popolo e di ogni religione!

WATCH: Israeli Organizations Help Arriving Ukrainian Refugees 

http://disq.us/t/463533m 

God bless the peacemakers, and all those who are committed to protecting people, of every people and of every religion!

Rabbi Dov Lipman of Yad L’Olim discusses how organizations are working tirelessly to help Ukrainian refugees after they arrive in Israel.


WATCH: Israeli Organizations Help Arriving Ukrainian Refugees 

http://disq.us/t/463533m 

dangerous kabbalists FED IMF BM NWO UE USA Spa & Co. Talmudics, and their associates OCI Shari'a Koranic, of Jewish usurers-Satanist and sodomitic Masons: they have taken possession of all religions and all Western institutions.

they have appropriated the Jewish-Christian and Islamic symbols and threaten the people of the Bible with extermination!


pericolosi cabalisti FED IMF BM NWO UE USA Spa&Co. talmudici, e loro sodali OCI Shari'a coranici, di usurai ebrei-massoni satanisti e sodomitici: hanno preso il possesso di tutte le religioni e di tutte le istituzioni occidentali.

si sono appropriati dei simboli ebraico-cristiani e islamici e minacciano il popolo della Bibbia di sterminio!


Ukraine legalizes cryptocurrencies: "They help the resistance"

  then cryptocurrencies: harm Rockefeller the Islamic slave trader goiyms dalit dhimmis!


L'Ucraina legalizza le criptovalute: "Aiutano la resistenza"

 quindi  le criptovalute: danneggiano Rockefeller il commerciante islamico degli schiavi goiyms dalit dhimmis! 


The quote from the Gospel of John made yesterday in his speech by the Russian president, Valdimir Putin, caused confusion among the Masons. Hearing the phrase "No one has a greater love than this: to lay down one's life for one's friends" and very harsh was the comment of the archbishop of Chieti-Vasto, Bruno Forte, esteemed and well-known theologian: "It is an authentic blasphemy ".

ANSWER.

when I have demonstrated how the kingdom of satan ja-Bull-On Allah is held up and born from the banking seigniorage Spa & Co FED IMF BM NWO?

my cowardly Archbishop has made a face of tuna, yet he has sworn to fight the reign of Satan and not to become his minister!


La citazione dal Vangelo di Giovanni fatta ieri nel suo discorso dal presidente russo, Valdimir Putin, ha provocato sconcerto nei massoni. Sentir citare la frase «Nessuno ha un amore più grande di questo: dare la vita per i propri amici»  e durissimo è stato il commento dell’arcivescovo di Chieti-Vasto, Bruno Forte, stimato e noto teologo: «È un’autentica bestemmia».

ANSWER.

quando io ho dimostrato come il regno di satana ja-Bull-On Allah si regge e nasce dal signoraggio bancario Spa&Co FED IMF BM NWO?

il mio Arcivescovo codardo ha fatto la faccia del tonno, eppure lui ha giurato di combattere il regno di Satana e non di diventarne suo ministro!


For his part, the director of La Civiltà Cattolica, the traitor of the blood of GesùXto, i.e. Father Antonio Spadaro of the Vatican Council according to bildenberg Saruman Rockeeller Soros ja-Bull-On Deep State Owl at Bohemian grove, dracula Rothschild occult power masonic system esoteric agenda, tweeted this quote from the Bible by President Putin. "Politics must not usurp the language of Jesus to justify hatred. The religious rhetoric of power and violence is blasphemous ».


Da parte sua il direttore de La Civiltà Cattolica, il traditore del sangue di GesùXto, cioè padre Antonio Spadaro del concilio vaticano secondo bildenberg Saruman Rockeeller Soros ja-Bull-On Deep State Owl at Bohemian grove, dracula Rothschild occult power masonic system esoteric agenda, ha commentato con un tweet questa citazione della Bibbia da parte del presidente Putin. «La politica non deve usurpare il linguaggio di Gesù per giustificare l’odio. La retorica religiosa del potere e della violenza è blasfema».


in the OTAN media they say a blatant bestiality, that is, that an alleged-Russian missile, which if it falls in Poland,

this would cause world war to break out.

but, I remember that in these 8 years of genocide Ursula Stoltemberg against the Donbass?

at least one Russian citizen was killed in Russia, and 10 were wounded, were seized, about 10 Ukrainian tanks that have trespassed into Russia!


nei media della OTAN dicono una madornale bestialità, cioè, che un missile presunto-russo, che se cade in Polonia,

questo farebbe scoppiare la guerra mondiale.

ma, io ricordo che in questi 8anni di genocidio Ursula Stoltemberg contro il Donbass? 

almeno un cittadino russo è stato ucciso in Russia, e 10 sono rimasti feriti, sono stati sequestrati, circa 10 carri armati ucraini che sono sconfinati in Russia!


WATCH: Israeli Organizations Help Arriving Ukrainian Refugees http://disq.us/t/463533m Ukraine: Schwarzenegger video viewed by 700,000 in Russia

ANSWER

in hell they wait for Schwarzenegger and they go saying that his wife is gone, because she (the real wife) was neglected, by the love that Schwarzenegger has for horses!

but I don't believe it, because in hell they are all liars!

however Schwarzenegger is not entirely wrong.

the Western system is good for all rich people like him!

but as he does not know, how many poor people live today in the sewers in the USA?


però Schwarzenegger  non ha tutti i torti.

è buono il sistema occidentale per tutti i ricchi come lui!

ma come lui non conosce, quanti poveri vivono oggi nelle fogne in USA?

Ucraina: video Schwarzenegger visualizzato da 700mila in Russia

ANSWER 

all'inferno aspettano Schwarzenegger e vanno dicendo che la moglie se ne è andata, perché lei( la moglie vera ) era trascurata, dal   amore che Schwarzenegger ha per gli equini!

ma io non ci credo, perché all'inferno sono tutti bugiardi!


Argentina: Parliament of traitorous Freemasons approves agreement with dracula Spa & Co. IMF on Debt Scam, Fractional Reserve Scam, and Bank Seigniorage Scam!

The scam debt amounts to nearly $ 45 billion.

ANSWER

that's why then, Rockefeller decides what you have to eat, what you have to see on television, and what you have to think.

  and how can we blame the Argentines?

they don't want the end of the Russians!


Argentina: Parlamento dei massoni traditori approva accordo con dracula Spa&Co. Fmi sul debito truffa, riserva frazionaria truffa, e signoraggio bancario truffa!

Ammonta a quasi 45 miliardi di dollari il debito truffa.

ANSWER

ecco perché poi, Rockefeller decide cosa tu devi mangiare, cosa tu devi vedere alla televisio, e cosa tu devi pensare.

 e come possiamo biasimare gli argentini?

loro mica vogliono are la fine dei russi!


WATCH: Israeli Organizations Help Arriving Ukrainian Refugees

http://disq.us/t/463533m 

Mario Draghi's road map for the end of the covid emergency arrives - happiness from Italy.

So when you are a Freemason in Rockefeller Kabbalah institutions,

and in your institutions of Big 666 pharma FED Spa & Co. MEdia network satellite TV, Deep State OWL NWO, are there Satanists (who are also part of the same Rothschild institutions as you)?

then, how can you not trust the satanists?


Arriva la road map di Mario Draghi per la fine dell'emergenza covid - happiness from Italia. 

Allora, quando tu sei un massone nelle istituzioni di Rockefeller Kabbalah,

e nelle tue istituzioni di Big 666 pharma FED Spa&Co. MEdia network satellite TV, Deep State OWL NWO, ci sono i satanisti (che anche loro fanno parte delle stesse tue Istituioni Rothschild)? 

poi, come fai tu a non fidarti dei satanisti?


War in Ukraine, three out of four Italians reduce consumption

all lies! all lies! all lies!

in Italy we pay 70% of the Rothschild tax levy (Saruman banking seigniorage)

but, the migistrature corrupted by the Freemasons (it is all to paid / for a fee).

the laws are a trap, the state is a Rockefeller police state.

and therefore, in the poor they cannot have justice.

and 70% of health is paid for (or you have to wait a year to have an exam) and therefore 50% of Italians have to give up health care


Guerra in Ucraina, tre italiani su quattro riducono i consumi

tutte bugie!

in Italia paghiamo il 70% del prelievo fiscale Rothschild (signoraggio bancario Saruman)

ma, la migistratura corrotta dai massoni (è tutta a pagamento).

le leggi sono una trappola, lo stato è uno stato di polizia Rockefeller.

e quindi, in poveri non possono avere giustizia.

e la sanità è per il 70%, a pagamento (oppure devi aspettare un anno per avere un esame) e quindi il 50% degli italiani deve rinunciare a curarsi la salute


but Stoltemberg said they were all brought there, under the threat of the kaschicovs.

Over 200,000 people - according to the press office of the Moscow police - gathered at the Luzhniki stadium in Moscow to celebrate the eighth anniversary of the reunification of Crimea with Russia. The event, broadcast live on television, was entitled, not coincidentally, "Za mir bez nazisma! Za Rossiyu! Za Prezidenta! »,« For a world without Nazism! For Russia! For the president! "


ma Stoltemberg ha detto che sono stati portati tutti la, sotto la minaccia dei kaschicov-.

Oltre 200mila persone — secondo l’ufficio stampa della Polizia moscovita — si sono radunate allo stadio Luzhniki, a Mosca, per le celebrazioni dell’ottavo anniversario della riunificazione della Crimea con la Russia. L’evento trasmesso in diretta televisiva è stato intitolato, non casualmente, «Za mir bez nazisma! Za Rossiyu! Za Prezidenta!», «Per un mondo senza nazismo! Per la Russia! Per il presidente!»


JHWH has already given me the ribbon of St. George with the Cross,

because, with my spear I have to skewer the monster Saruman-Rockefeller- Salman from Riyad (and therefore mine is a foregone conclusion)

  The hosts of the live broadcast had also pinned the "Z" on the chest, with the colors of the traditional St. George's ribbon (orange and black), which in 2014 was in turn a symbol of support for what Russia called "the return" of Crimea.

  The ribbon has origins that are lost in time and recalls the highest military honor of Tsarist Russia - the "St. George's cross" - granted to soldiers who became protagonists of particular acts of heroism.


JHWH mi ha già dato il nastro di San Giorgio con la Croce,

perché, io con la mia lancia devo infilzare il mostro Saruman-Rockefeller- Salman from Riyad (e quindi il mio è un successo scontato)

 I conduttori della diretta avevano appuntata la «Z» anche sul petto, con i colori del tradizionale nastro di San Giorgio (arancione e nero), che nel 2014 fu a sua volta simbolo del sostegno a quello che la Russia definì «il ritorno» della Crimea.

 Il nastro ha origini che si perdono nel tempo e ricorda la più alta onorificenza militare della Russia zarista — la «croce di San Giorgio» — concessa ai militari che si rendevano protagonisti di particolari atti di eroismo.

===============

Is US Intel Cooking the Books on Iran?


 http://disq.us/t/4636aqi

 https://www.arte.tv/it/videos/078749-000-A/abusi-sessuali-sulle-suore-l-altra-scandalo-nella-chiesa

  sexual abuse of nuns, another scandal in the church.

the Rothschild satan synagogue system has been showing me this video-dossier for a month.

But, of course, the generalizations that are made here are hateful, even if a maximum of 10% of the phenomenon is certainly hateful and problematic all the same!

but, he Satan knows well how I think, since the apostolic Church did not foresee the forced castration of priests,

nor the debasement of the sacrament of marriage for priests.

and we must not think that the sisters who are victims are always and only victims


https://www.arte.tv/it/videos/078749-000-A/abusi-sessuali-sulle-suore-l-altro-scandalo-nella-chiesa

 abusi sessuali sulle suore, un altro scandalo nella chiesa.

il Sistema sinagoga satana Rothschild, mi sta mostrando da un mese questo video-dossier.

Ma, ovviamente sono odiose le generalizzazioni, che quì vengono fatte, anche se un max 10% del fenomeno, è sicuramente odioso e problematico ugualmente!

ma, lui satana sa bene come io la penso, dato che la Chiesa apostolica non prevedeva la castrazione coatta dei preti,

ne lo svilimento del sacramento del matrimonio per i presbiteri.

e non si deve pensare che le suore vittime, sono sempre e soltanto vittime

 

Bro. Nick Nicholas  

I am a 'Biblical CHRISTian' who has been a Zionist supporter of "Israel" for more than 5 decades

.

I believe in the Biblical WARNINGS written in Ezekiel 33:1-6 [AV]~[KJV]

- So I will continue to give Biblical WARNINGS about the man who now publickly and repeatedly proclaims that he is

---

the 'jewish Messia x Yitzhak Kaduri' ---

.

And I also sound the WARNING that that sacrilegious "heretick" --- the 'jewish Messia . . . . . . ' 

---

has more and constantly-more very devout disciples .

 

Ian  Bro. Nick Nicholas  

JC said to His fellow countrymen, that if one comes in his OWN name, him you will receive.

Does Yizhak Kaduri come in his own name? Many other Jewish messiahs who promise rthe world have had many disciples, in generations past.

 

jewish Messia x Yitzhak Kaduri  Ian  

Bro. Nick Nicholas is a CIA satanist TROLL,

and my only loyal followers, here? they are always and only 40 CIA trolls like him, all certified Satanists!

and that the Satanists realize the "danger" and believe in the political potential of Unius REI,

while, all the pesudo believers and servants of God like you do not know it?

this will condemn you to the flames of hell, immediately for 1000 years, and on the day of doomsday, I will give you the forgetfulness of disintegration which is the final death in the lake of fire, which is the second death!


 Bro. Nick Nicholas  è un satanista TROLL della CIA,

e gli unici miei seguaci affezionati, quì? sono sempre e soltanto i 40 troll della CIA  come lui, tutti satanisti certificati!

e che, i satanisti si rendono conto del "pericolo" e credono nelle potenzialità politiche di Unius REI,

mentre, tutti i pesudo credenti e servi di Dio come te non lo sanno?

questo ti condannerà alle fiamme dell'inferno, subito per 1000 anni, e nel giorno del giudizio universale, io ti darò l'obblio della disintegrazione che è la morte definitiva nello stagno di fuoco, che è la seconda morte!


but I don't come here in my name alone.

the 5 million satanists and the 10 million aliens,

who died in youtube? they testify for me!


ma io non vengo quì soltanto a mio nome.

i 5 milioni di satanisti e i 10 milioni di Alieni,

che sono morti in youtube? loro testimoniano per me! 


==========


US working to change 'stupid' Israeli policies; ambassador 'infuriated' with Jewish settlement growth http://disq.us/t/462dg6i Ian  

What is STUPID, is the attempt by mere man to divide God Almighty's land called Israel, into two separate self governing states.

It is NOT ONLY STUPID, it is INSANE STUPIDITY.

What God has joined together, LET NO MAN PUT ASUNDER (make two again).

This was spoken concerning a man and his wife.

But God has ALSO made the land of Israel - NON-NEGOTIABLE. It is one land and will remain one land as long as the earth exists.... inspire of any STUPID attempts of men to divide it up.

That is as stupid as these same government officials cutting their own house in two and having another family who hates your guts living in one half.


What God has made ONE, DO NOT MAKE TWO. You do so at your own peril.


Pray for the Peace of Yerushalayim.

 

jewish Messia x Yitzhak Kaduri                            Ian 

I had an English friend, on twitter with your name, before being expelled worldwide by all the media in the world, including the Russian site sputnik!

but, we have here, a people of Jewish Messianic Christians.

that the synagogue-mosque of lucifer saruman Salman Spa & Co. it has expelled and persecuted for 2000 years, and that must definitively suffocate, as it seeks today, the Shoah extermination of all Israelis too.

but, this separation / division was the will of the high council of satan,

certainly not God's will!


avevo un amico inglese, in twitter con il tuo nome, prima di venire espluso worldwide da tutti i media del mondo, compreso il sito sputnik dei russi!

ma, noi abbiamo quì, un popolo di cristiani messianici ebrei. 

che la sinagoga-moschea di lucifero saruman Salman Spa&Co. ha esplulso ed ha perseguitato per 2000 anni, e che deve soffocare definitivamente, così come cerca oggi, lo sterminio shoah di tutti gli israeliani anche.

ma, questa separazione/divisione era la volontà del sommo sinedrio di satana,

non di certo la volontà di Dio!


=============


Terrorists Paid More than Doctors by Palestinian Authority

pay for slay

Terrorists receiving pay-for-slay stipends get more money from the PA than doctors, according to reports and figures cited by Palestinian Media Watch.


By Pesach Benson, United With Israel


A narrowly-averted Palestinian doctors strike underscores the Palestinian Authority’s skewed financial priorities.


Simply put, terrorists receiving pay-for-slay stipends get more money from the PA than doctors, according to reports and figures cited by Palestinian Media Watch.


According to Aliqtisadi, a news portal based in the United Arab Emirates, the Palestinian Union of Doctors claimed that the basic salary of a general doctor is 5,500 shekels ($1,684) per month while a specialist earns 6,800 shekels ($2,112)per month. After 20 years, the salaries grow to 7,000 ($2,143) and 8,800 shekels ($2,694) respectively.


Palestinian terrorists serving time in Israel get more in the long-term.


That may be due to the 2004 PA Law of Prisoners and Released Prisoners which regulates the stipends. The law and regulations provide that a terrorist prisoner’s salary will rise in accordance with the time he spends in prison. It appears that the salaries of Palestinian doctors don’t rise at the same rate as the terror stipends.


PMW compared the base salary of the doctor after seven years of study to the stipends received to terrorists who have served seven years in prison. It calculated that the terrorist will receive 4,000 shekels ($1,224) a month. The PA takes into account that —  unlike doctors — prisoners don’t have living expenses.


The disparity becomes even pronounced after 20 years, when Ramallah takes a doctor’s professional experience into account.


“While the PA pays a specialist doctor with 20 years’ experience (after 7 years of study) a measly 8,800 shekels ($2,694) a month, it pays the terrorist who has spent the same 27 years in prison 10,000 shekels ($3,062) per month,” PMW wrote.


Ramallah’s Budgeting

PMW further explains that, “according to financial reports published by the PA, in the entire year of 2021, the PA wage bill for the entire Ministry of Health (employees of the ministry, doctors, nurses etc.) was 892,607,850 shekels ($273,331,528).”


In comparison, Ramallah has spent 840 million shekels ($256 million) in 2021 on “financial rewards to imprisoned terrorists, released terrorists, wounded terrorists and the families of dead terrorists.” That’s an estimate because the Palestinian Authority is not transparent about how it accounts for for its controversial pay-for-slay stipends.


In 2020, for example, Palestinian leaders showed European officials a fake budget with terror stipends erased.


The Palestinians have been forced to fudge their numbers because of the Taylor Force Act of 2018, which halted U.S. aid to the Palestinians as long as terror stipends were being paid out.


The Act was is named for Taylor Force, a American graduate student who was stabbed to death by Bashar Masalha, a 21-year-old Palestinian in a Jaffa stabbing spree in 2016. Masalha injured 11 other people before he was shot and killed by police officers. Congress took action after learning that Masalha’s family was benefiting from the stipends.


Israel, which collects certain taxes on behalf of the Palestinian Authority, has been deducting the sums spent by Ramallah on terror stipends from monthly revenue transfers to the PA.


Reporting on the threatened doctors’ strike, the official PA daily, Al-Haya Al-Jadida wrote, “The [health] ministry said that the [PA] government and the ministry are in a difficult situation in light of the lack of financial resources, the stoppage of external aid, and the theft of tax money by the occupation and it taking a large part of our money as a result of the national position that adheres to the principles.”


Doctors aren’t the only Palestinian sector feeling the pinch. Earlier in March, PMW also noted that the Palestinian Authority announced that public service workers would only receive 80 percent of their salary.


The PA’s own employees were given a similar message.


Doctors and public service workers were essentially told their paltry pay is Israel’s fault, and that pay-for-slay is a Palestinian national “principle.”


Bring Purim Joy to Victims of Terror and Refugees from Ukraine!



Join us in providing Israeli victims of terror and Jewish refugees from Ukraine - who have suffered terribly - with much needed comfort, blessing and holiday joy.


Families have been destroyed by ongoing terror attacks. Orphans have been rescued to Israel from brutal bombings in Ukraine. They need our compassion and love!


Brighten their holiday by sending beautiful Purim food baskets, yummy treats, personal notes and amazing toys for the children.


CLICK HERE TO SEND YOUR PURIM GIFT & PERSONAL NOTE TO THE VICTIMS


I terroristi che ricevono stipendi per l'uccisione ricevono più soldi dall'Autorità Palestinese che dai medici, secondo i rapporti e le cifre citate da Palestinian Media Watch.


Di Pesach Benson, Uniti con Israele


Uno sciopero dei medici palestinesi scongiurato per un pelo sottolinea le priorità finanziarie distorte dell'Autorità palestinese.


In poche parole, i terroristi che ricevono stipendi per l'uccisione ricevono più soldi dall'Autorità Palestinese che dai medici, secondo i rapporti e le cifre citati da Palestinian Media Watch.


Secondo Aliqtisadi, un portale di notizie con sede negli Emirati Arabi Uniti, l'Unione palestinese dei medici ha affermato che lo stipendio base di un medico generico è di 5.500 shekel ($ 1.684) al mese mentre uno specialista guadagna 6.800 shekel ($ 2.112) al mese. Dopo 20 anni, gli stipendi crescono rispettivamente a 7.000 ($ 2.143) e 8.800 shekel ($ 2.694).


I terroristi palestinesi che scontano il tempo in Israele ottengono di più a lungo termine.


Ciò potrebbe essere dovuto alla legge dell'Autorità Palestinese del 2004 sui prigionieri e i prigionieri rilasciati che regola gli stipendi. La legge e i regolamenti prevedono che lo stipendio di un prigioniero terrorista aumenti in base al tempo che trascorre in prigione. Sembra che gli stipendi dei medici palestinesi non aumentino allo stesso ritmo degli stipendi del terrore.


PMW ha confrontato lo stipendio base del medico dopo sette anni di studio con gli stipendi ricevuti ai terroristi che hanno scontato sette anni di carcere. Ha calcolato che il terrorista riceverà 4.000 shekel ($ 1.224) al mese. L'Autorità Palestinese tiene conto del fatto che – a differenza dei medici – i detenuti non hanno spese di soggiorno.


La disparità diventa persino pronunciata dopo 20 anni, quando Ramallah tiene conto dell'esperienza professionale di un medico.


"Mentre l'Autorità Palestinese paga un medico specialista con 20 anni di esperienza (dopo 7 anni di studio) un misero 8.800 shekel ($ 2.694) al mese, paga il terrorista che ha trascorso gli stessi 27 anni in prigione 10.000 shekel ($ 3.062) al mese", ha scritto PMW.


Budgeting di Ramallah

PMW spiega inoltre che, "secondo i rapporti finanziari pubblicati dalla PA, nell'intero anno 2021, la massa salariale della PA per l'intero Ministero della Salute (dipendenti del ministero, medici, infermieri ecc.) era di 892.607.850 shekel ($ 273.331.528)".


In confronto, Ramallah ha speso 840 milioni di shekel (256 milioni di dollari) nel 2021 in "ricompense finanziarie a terroristi imprigionati, terroristi rilasciati, terroristi feriti e famiglie di terroristi morti". Questa è una stima perché l'Autorità Palestinese non è trasparente su come contabilizza i suoi controversi stipendi pay-for-slay.


Nel 2020, ad esempio, i leader palestinesi hanno mostrato ai funzionari europei un bilancio falso con gli stipendi del terrorismo cancellati.


I palestinesi sono stati costretti a confondere i loro numeri a causa del Taylor Force Act del 2018, che ha fermato gli aiuti statunitensi ai palestinesi finché gli stipendi del terrorismo venivano pagati.


La legge prende il nome da Taylor Force, uno studente laureato americano che è stato pugnalato a morte da Bashar Masalha, un palestinese di 21 anni in un accoltellamento a Jaffa nel 2016. Masalha ha ferito altre 11 persone prima di essere colpito e ucciso dagli agenti di polizia. Il Congresso ha agito dopo aver appreso che la famiglia di Masalha stava beneficiando degli stipendi.


Israele, che riscuote alcune tasse per conto dell'Autorità Palestinese, ha dedotto le somme spese da Ramallah per gli stipendi del terrorismo dai trasferimenti mensili di entrate all'Autorità Palestinese.


Riferendo dello sciopero dei medici minacciati, il quotidiano ufficiale dell'Autorità Palestinese, Al-Haya Al-Jadida ha scritto: "Il ministero [della salute] ha affermato che il governo [dell'Autorità Palestinese] e il ministero si trovano in una situazione difficile alla luce della mancanza di risorse finanziarie, dell'interruzione degli aiuti esterni e del furto di denaro delle tasse da parte dell'occupazione e che prende gran parte del nostro denaro a causa della posizione nazionale che aderisce ai principi".


I medici non sono l'unico settore palestinese a sentire il pizzico. All'inizio di marzo, PMW ha anche osservato che l'Autorità palestinese ha annunciato che i lavoratori del servizio pubblico avrebbero ricevuto solo l'80% del loro stipendio.


Ai dipendenti dell'Autorità Palestinese è stato dato un messaggio simile.


Ai medici e ai lavoratori del servizio pubblico è stato essenzialmente detto che la loro misera paga è colpa di Israele, e che il pagamento per l'uccisione è un "principio" nazionale palestinese.

 

Commenti

Post popolari in questo blog

Ginnastica, allenatrice russa

Are Most Jews good and beautifull!

vivere con islamici Hamas